Критерії оцінки роботи

1. Відповідність темі – 0-5
0 – зміст фрагментарний, підібраний випадковим образом;
2 – в основному група відповіла на питання, але упущені важливі моменти;
3 – відповідь неповна, але знайдені цікаві факти;
4 – всі складові зв’язані єдиною темою, відповідь повна;
5 – знайдені повні відповіді на поставлені питання, наведені цікаві приклади та факти.

2. Способи вирішення поставленої задачі – 0-5
0 – відповідь містить грубі хімічні помилки;
1 – використано тільки матеріал Вікіпедії;
3 – використано декілька джерел інформації, є додатковий цікавий матеріал;
5 – використано декілька надійних джерел інформації, міститься додаткова цікава інформація, є особисті коментарі, матеріал подано оригінально.

3. Оформлення роботи - 0-5
+1 – роботу виконано в програмі Publisher;
+1 – витримано єдиний стиль оформлення, текст відформатовано;
+1 – вказано назву та авторство роботи;
+1 – вказано джерела інформації;
+1 – витримано умову – 4 друковані аркуші  

4. Зміст відповіді - 0-5
+1 – немає порушення логіки в представленні інформації;
+1 – інформація надана в узагальненому вигляді, знайдені закономірності;
+1 – наведені конкретні приклади;
+1 - незнайомі терміни відсутні або пояснюються;
+1 – містяться висновки.

5. Володіння письмовою мовою - 0-5
0 – текст вставлено без обробки, читається важко, містить надлишкову та незрозумілу для однокласників інформацію;
2 – текст оброблений, але погано структурований або нецікавий для однокласників;
4 - текст оброблений, структурований, але є граматичні та орфографічні помилки;
5 - текст стислий, емоційно забарвлений, добре структурований, добавлені особисті судження, немає граматичних, пунктуаційних та орфографічних помилок.

6. Візуалізація інформації - 0-5
0 – ілюстрацій немає;
1 – ілюстрації пов’язані з темою опосередковано і не допомагають розумінню тексту;
2 – ілюстрації відповідають темі, але розміщені не відповідно тексту;
4 – ілюстрації доречні, але не використана (або використана недоречно) хімічна символіка – формули, хімічні рівняння;
5 – крім ілюстрацій є особисті фото, доречно використана хімічна символіка.

7. Організація співробітництва - 0-5
0 – всю роботу робив один учень (або його батьки);
1 – не всі члени групи брали участь в роботі;
3 – брали участь всі, але робота була розподілена нерівномірно;
4 – всі брали активну участь, кожен робив свою частину роботи;
5 – група працювала злагоджено, допомагаючи один одному.

8. Презентація проекту – 0-6
0 – презентація відсутня
1 – презентація зроблена в Power Point, містить багато тексту, ілюстрації відсутні
2 – презентація зроблена в Power Point, ілюстрована, але немає логічної послідовності;
3 – презентація зроблена в Power Point, є логічна послідовність сюжету, накладена музика або авторський текст;
4 – презентація зроблена у вигляді відеоролику з музикою або накладеним текстом, є логічна послідовність сюжету;
5 – презентація зроблена у вигляді відеоролику за участю представників команди, є логічна послідовність сюжету;
6 - презентація зроблена у вигляді відеоролику за участю представників команди, є логічна послідовність сюжету, використані оригінальні ідеї, авторський текст віршований.

9. Тренувальні вправи – 0-5
0- завдання групою не розроблені
2 – завдання не пов’язані зі змістом роботи
3 – завдання однотипні за формою та змістом
4 – завдання відповідають темі і стосуються різних аспектів
5 – завдання оригінальні, в оформленні задіяні малюнки, відео.

10. Додатково – 0-4
+1 – робота здана в означені терміни, без запізнення;
+1 – не знадобилася допомога вчителя інформатики;
+1 – не знадобилася допомога вчителя хімії;
+1 – зроблено фотозвіт.

Усього – 50 балів

Немає коментарів:

Дописати коментар